Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2006 13:19 - Любов по време на холера или как оцелявате?
Автор: hijira Категория: Лични дневници   
Прочетен: 939 Коментари: 0 Гласове:
0



Аз обичам да се правя на идиот. Идиотизмът ми избива на разни теми, които поскачат и закачливо опипват почвата- тук се сблъскват в ледената стена на мълчаливото презрение на Жоро, а там попадат в блатото на гниещите планове на Ива.Както и да е, встъплението свърши.Малко се замислих, но бързам да стигна до същността,че да не забравя!
Едно време не беше така- години назад, когато София изглеждаше един град на майната си, пълна с бързащи хора и крадливи пътници в градския транспорт. Тогава бях сериозен и трудолюбив човек, който грижливо вярваше в идеални мечти.След това обаче любопитството ми ме изведе в каналите на търсенето на истината и  плувах измежду чудните безформени единици,в които хората подреждаха своята вселена и намираха мир и почивка.Отвреме навреме те изчезваха- спукани като балон или инатливо и горделиво вирваха глава и запушваха уши за този, който посмееше да разклати основите на установия ред.Отвреме навреме се натъквах на идеални сфери и цилиндри, в които животът ритмично редеше тухла след тухла нагоре, но тези мигове бяха редки и непредвидими.
"Животът ми се разля като река и на пръв поглед изглеждаше широка- отразяваше небето и звездите, но пъхнеш ли тоягата си в нея, намираш само кал  и гнилоч"(цитатът не е точен, не го помня).
to be continued



Тагове:   как,   холера,   оцелявате,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hijira
Категория: Лични дневници
Прочетен: 30709
Постинги: 12
Коментари: 9
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930